رئیس پلیس فتای کرمانشاه هشدار داد تکنیک «کلیک دزدی» دام جدید هکرها
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

اسدالله زحمتکش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگزاری فارس اظهار داشت: هکرها با استفاده از تکنیک Clickjacking یا کلیک دزدی در فکر آسیب رساندن به شما و کسب درآمد بیشتر هستند.

زحمتکش تصریح کرد: کلیک دزدی روش جدیدی است که هکرها برای ترغیب کاربران به کلیک کردن روی آیکن و یا فایلی ویروسی به‌کار می‌گیرند که در این روش کاربر بدون اطلاع و با یک کلیک کردن ساده در دام هکرها می‌افتد.

به گفته وی، کسب درآمد برای بازدید از سایت‌ها یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی شده و به همین منظور برخی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی برای بیشتر دیده شدن از این ترفند استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه افزود: این تکنیک به شکل‌های مختلفی از جمله آگهی تبلیغاتی با جملاتی همچون «هرگز روی این فایل کلیک نکنید» ظاهر می‌شود که هر کاربری از مبتدی تا پیشرفته را دچار وسوسه برای کلیک کردن می‌کند.

وی گفت: از کلیک روی لینک‌های مشکوک پرهیز کنید و در صورت استفاده از مرورگر فایرفاکس، افزونه NoScript را نصب کنید، زیرا این افزونه در مواردی که از اسکریپت‌های مخرب برای کلیک دزدی استفاده شده باشد، از حملات ممکن جلوگیری می‌کند.

زحمتکش با بیان اینکه پیش از کلیک کردن روی لینکی در هر صفحه به بخش URL یا همان آدرس اینترنتی آن که با نگه داشتن ماوس روی لینک پدیدار می‌شود، دقت کنید؛ این آدرس باید با آدرس اصلی وب‌سایت در نوار آدرس مرورگر یا با توضیحاتی که برای لینک مورد نظر نوشته شده هم‌خوانی داشته باشد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت مواجه با موارد مشکوک، آن‌را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com